جمعه, ۲۷ مهر , ۱۴۰۳ | Friday, 18 October , 2024

کاهش دوازده درصدی سرقت در نجف آباد 18 مهر 1403

کاهش دوازده درصدی سرقت در نجف آباد

پلیس نجف آباد: فرمانده انتظامی شهرستان در نشست خبری به مناسبت هفته نیروی انتظامی گفت: میزان وقوع سرقت در شهرستان در مقایسه با سال گذشته، حدود دوازده درصد کاهش داشته و در خصوص تصادفات فوتی نیز این میزان دو درصد کمتر شده است.

بزرگ ترین ضعف جمهوری اسلامی ایران 18 مهر 1403

بزرگ ترین ضعف جمهوری اسلامی ایران

نظام جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از بخش ها پیشرفت های خیره کننده ای داشته و خدمات زیادی انجام داده ولی هنوز در برخی سرفصل ها، با کم کاری ها و سوء مدیریت های شدیدی مواجه است که از نظر ما مهم ترین آن ها، بخش «رسانه» است.

چهلم خونین در نجف آباد 18 مهر 1403

چهلم خونین در نجف آباد

برخی ساکنین شهرهای اطراف نجف‌آباد در حوادث محرم سال1357 مشارکت داشتند و همین زمینه‌ای شد برای تشدید اختلافات قومی و قبیله‌ای.

افتتاح آموزشگاه زنده‌یاد حاج عبدالعلی ایرانژاد در نجف آباد+تصاویر 16 مهر 1403

افتتاح آموزشگاه زنده‌یاد حاج عبدالعلی ایرانژاد در نجف آباد+تصاویر

نوسازی مدارس کشور: در چهاردهمین روز از مهرماه ۱۴۰۳، مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز حاج عبدالعلی ایران نژاد در تقاطع خیابان های 15 خرداد جنوبی و بلوار بهارستان، با حضور مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز، مدیر آموزش و پرورش شهرستان نجف آباد و جمعی دیگر از خیرین و مسئولین افتتاح شد.

قبرستان های نجف آباد 14 مهر 1403

قبرستان های نجف آباد

بنابر آنچه نقل شده و ترتيب زماني، مي توان قبرستانهاي شهر را كه امروزه آنها را آرامستان مي نامند (شايد چندان هم جاي آرامي براي همه آدم ها نباشد) را به شرح زیر تقسیم بندی کرد:

برنامه ویژه لشکر۸ برای طلاب نجف‌آباد در سال۷۹+فیلم 12 مهر 1403

برنامه ویژه لشکر۸ برای طلاب نجف‌آباد در سال۷۹+فیلم

خانه ایثار نجف آباد:در این فیلم که به احتمال قوی، حوالی سال79 ضبط شده، دو برنامه لشکر8نجف‌اشرف برای طلاب حوزه علمیه نجف‌آباد، به تصویر کشیده شده است.

مصدومیت «خرکی» در حمام زنانه نجف آباد 11 مهر 1403

مصدومیت «خرکی» در حمام زنانه نجف آباد

مادر خدا بيامرزم نقل کرد که «يکي از روزهاي پائيز رفته بودم حمام، پس از شستشو، دلاک و کيسه صابون، عازم خزينه شدم تا خودم را شستشوي نهائي بدهم و خارج شوم. وارد خزينه شدم، چند تا زن ديگه هم داخل خزينه بودند از سقف خزينه نور مختصري محيط را روشن مي کرد.

آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق 11 مهر 1403

آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق

وزارت راه و شهرسازی: رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد از آغاز عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن شهر دهق در زمینی به مساحت ۵۱ هکتار خبر داد.

اجرای طرح آرامش توسط پلیس نجف آباد 11 مهر 1403

اجرای طرح آرامش توسط پلیس نجف آباد

پلیس نجف آباد: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: طرحی ضربتی با عنوان «طرح آرامش ۱۱» با هدف پاکسازی نقاط آلوده از وجود معتادان و خرده فروشان مواد مخدر به مدت ۷۲ ساعت توسط کلیه کلانتری ها و پلیس مبارزه با مواد مخدر به صورت ويژه در سطح شهرستان صورت گرفت.

تشریح خصوصی جسد 11 مهر 1403

تشریح خصوصی جسد

از دیگر خاطرات اینکه سالن تشریح دانشکده در دو اتاق قدیمی که در ضلع شمالی حیاط بزرگ دبیرستان واقع شده بود و در آن آنجا ده جسد برای تشریح روی تخت‌های فلزی نسبتاً بلند خوابانده بودند و هر چهار نفر دانشجو یک جسد را باید تشریح کنند.

اجرای ۸۰ میلیارد تومان آسفالت در نجف آباد 11 مهر 1403

اجرای ۸۰ میلیارد تومان آسفالت در نجف آباد

موج: شهردار نجف آباد گفت: درسه ماه گذشته بیش از۳۰۰ هزار متر مربع از معابر مناطق پنجگانه شهرداری نجف آباد با هزینه ای بالغ بر ۷۰میلیارد تومان آسفالت شده و ۴۰ هزار متر مربع از معابر نیز با هزینه ای بالغ بر ۱۰میلیارد تومان لکه گیری شده است.

نیروهای واحد مهندسی لشکر۸نجف در زمستان۶۱+فیلم 10 مهر 1403

نیروهای واحد مهندسی لشکر۸نجف در زمستان۶۱+فیلم

خانه ایثار نجف آباد: در این فیلم که بهمن ماه سال 61 و در آستانه عملیات والفجر مقدماتی در منطقه زلیجان (جنوب فکه و شمال چزابه) توسط مرحوم محمود اصفهانی ضبط شده، برنامه قرائت قرآن تعدادی ار رزمندگان واحد مهندسی لشکر8نجف‌اشرف نشان داده می‌شود.